Webcare

Nog steeds actueel

Webcare speelt een grote rol in relatiemanagement en heeft tot doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van verkopen. Dit komt allemaal aan bod in het boek ‘Webcare. Een tool voor relatiemanagement‘.

In dit boek introduceert de auteur Renée van Zijl het begrip webcare en legt zij uit wat de functie is van webcare in relatiemanagement. Zij geeft een overzicht van de doelen en vormen van webcare in relatie tot bruikbare webcarestrategieën. De auteur besteedt aandacht aan het organiseren, monitoren en evalueren van webcare en de daarbij in te zetten socialmediakanalen.

De inhoud is getoetst en aangevuld met wetenschappelijke kennis in samenwerking met het Associate Lectoraat Online Interactie van de HAN. Er zijn veel voorbeelden en links opgenomen naar video’s, die deelonderwerpen toelichten. Het boek is prettig leesbaar en aantrekkelijk vormgegeven. Oefenmateriaal is op aanvraag verkrijgbaar.